Skomonopol

Av og til lurer jeg på hva som gjorde at jeg i sin tid meldte meg inn i Fremskrittspartiets Ungdom. Så dukker gull som dette opp - og man husker tilbake. Nå skulle det vise seg at Tor Mikkel Wara dessverre ikke var representativ for partiet, og det er sjelden vi hører klare, ideologisk begrunnede standpunkter fra FrP lenger (jeg sjongler nå granater i glasshus) - men det har jo vært spekulert i om Mikkel er aktuell som finansminister for FrP - og så vidt jeg forstår går ryktene fortsatt.

Denne talen er fortsatt gyldig i dag:



Skomonopol.

*GRØSS*

Hvis du går inn på YouTube så abonner på difchannel - det kommer mer godbiter derfra. Og mannen sitter på en forstyrrende stor samling av politiske videoer fra USA. Vil han dele?

No comments:

Post a Comment

Pageviews Last 30 Days

Followers