Dagens twittermelding

Etter at VamPus mobbet @PSTnorge i går for kun å følge 9 stykker på Twitter (deriblant ... statsministeren !?) er de nå i ferd med å bikke 600 - og tallet er økende (håper de får kontroll med twitter-terroristene..). Rødt-leder Torstein Dahle er en av dem og har dagens oneliner:


@torsteindahle takk for sist @PSTnorge - hyggelig at dere følger meg igjen.

Har de mappe-funksjon på Twitter?

Oppdatert: Altså. Torstein Dahle er ikke en av twitter-terroristene, men en av dem som @PSTnorge nå følger. Just for the record.

Oppdatert II: Når jeg sier "just for the record" så mente jeg ikke at PST skulle arkivere det i mappene sine, men at jeg ikke mente at Torstein Dahle er en terrorist.

Oppdatert III: Altså, når jeg.. Nei. Gir meg nå.

No comments:

Post a Comment

Pageviews Last 30 Days

Followers