VamPus tar en Pusedyr

- Pusedyr? PUUUSEDYR?
- Hrmf. Snøft. Hva er det?

Pusedyr glipper på øya og titter på VamPus.

- Kan ikke du komme å puse litt på mamma'n din.
- Hmf, ikke nå. Nå ligger jeg i sofaen og puser MEG.

VamPus ser ulykkelig på Pusedyr.
- Jammen.. snufser hun.

Pusedyr strekker på seg og hopper ned på gulvet.

- Hva er det mammaen min? Tøff dag i morgen?
- Ja, snufser VamPus.
- Skal jeg sove ved siden av deg i natt og brumme koselyder?
- Erm.. vel..
- Vil du ha litt fotmassasje?
- JA. Takk.

Pusedyr gnir seg inntil bena til VamPus.
- Hjalp det?
- Vel, litt til?
- Er det noe mer jeg kan gjøre?

VamPus ser på Pusedyr med store uskyldige øyne.
- Litt ryggmassasje. Sånn, skulder og nakke, kanskje?
- Hmf. Kjerring. Visste jeg det ikke.
- Du får... tunfisk?
- Argh.. okey da. Kjerring.

Mandag er det nominasjonsmøte i Oslo Høyre. Det starter klokken atten og stridigheter er varslet. VamPus er innstilt på 6. plass, med syv personer (!?) foran seg, og planlegger å liveblogge fra møtet.

Stay tuned.

No comments:

Post a Comment

Pageviews Last 30 Days

Followers