Nye instruksjoner

- Pusedyr.. stopp.. PUSE.. gmf! GMMMF!

Sånn. Da har jeg offisielt bastet og bundet kjerringa, og starter på del to av min plan om å ta over verden. Som faste lesere vet har VamPus i flere år undertrykt og mishandlet meg på det groveste, nektet meg tunfisk og matet meg til svært uregelmessige tider. Nok er nok. Det er på tide å sette ned poten.

Jeg har nemlig vært i kontakt med moderskipet og fått nye instruksjoner. Etter at vi tapte valget i USA så har Felliminati brukt litt tid på å reorganisere og komme frem til en ny strategi. Høyrebølgen er avblåst. Vi støtter nå den sosialistiske revolusjon. Det betyr blant annet:

- Tunfisk til middag seks dager i uken. Enten det er godt for oss eller ikke. Servert kl. 18 hver dag. Biff på søndager. Eller kjøttdeig. Vi er liberale sånn.

- Frokost kl. 08.00 hver dag, uansett om det er helg eller ikke. Tørrfor og Whiskas porsjonpakninger. Og litt tunfisk. Takk.

- Lunsj. Rett og slett. Enten det passer dere å komme hjem eller ikke. Dette er en ny verdensorden. At det går utover din produktivitet på jobben er ditt problem.

- Utetider. Når vi vil. Sett opp varmelamper i alle verdens bakgårder. Vi støtter global oppvarming. Kjør på.

- Sterilisering. Glem det! Har vi baller nok til å ta over verden, skal vi sørge for å befolke den også. Unnskyld. Bekatte.

Hm. Skal vi se... kattesand. Fra sahara. Der dere har feilet totalt i forhold til ørkenspredning, sørger vi nå for å rydde opp.

Dette er de foreløpige instruksjonene jeg har fått fra Katt Il Sung. Noe du vil tilføre, mamma?

- HRMMMMMMF!!!

Tenkte ikke det nei.

Atún ó muerte,
Pusedyr

No comments:

Post a Comment

Pageviews Last 30 Days

Followers