Hørt på Island

Tommy (sms): Vet du hva de konservative heter på Island?
Vampster: ??
Tommy: Lavatory
---
Vampster: Har dere et kart over utstillingen?
Dame på det islandske nasjonalgalleriet: ???
Vampster: Altså, over hvor jeg skal gå og hva som er der?
Dame *rart blikk*: Det trenger du ikke.

(Utstillingen var tre rom, og jeg brukte tjue minutter - med god tid foran hvert objekt).

---
Guide: Datteren min er nå..
Mumling bakerst i bussen: Litt mer informasjon enn det vi trenger her nå.
Guide: Da jeg bodde i Norge så...
Mumling bakerst: Definitivt beyond interessant.
Guide: Og slik møtte jeg mannen min...
Mumling bakerst: Altså...
Guide: Ifjor på denne tiden var leiligheten min verdt..
Mumling bakerst: Aaarrgh!
Guide: Min livshistorie der altså.
Mumling bakerst: No kidding.

---
Kollega: Næh, se - konglebær!
Andre kollegaer titter interessert på desserten som blir satt på bordet.
Vampster: Eller bjørnebær, som de også kalles.

Favorittuttrykk: heitir pottar

No comments:

Post a Comment

Pageviews Last 30 Days

Followers