Τα εσώρουχα της Catherine Zeta-Jones φοράει ο Michael Douglas

Τον τελευταίο καιρό, πού τον χάνεις πού τον βρίσκεις τον Μάικλ Ντάγκλας (Michael Douglas), όλο μέσα στην ντουλάπα της γυναίκας του βρίσκεται!"Μπήκα στο δωμάτιο τις προάλλες και είδα τον Μάικλ να έχει φορέσει τα εσώρουχά μου, τα διαμάντια μου, τα κοσμήματά μου… Έλα μωρό μου, του είπα, βγάλε τις πέτρες μου. Φτάνει πια", αποκάλυψε με πολύ χιούμορ η Κάθριν Ζέτα Τζόουνς (Catherine Zeta-Jones) σε πρόσφατη συνέντευξη και σε περίπτωση που αναρωτιέστε γιατί δεν έτρεξε κατευθείαν στον δικηγόρο για διαζύγιο, υπάρχει εξήγηση. Και μάλιστα λογικότατη.
Όλη η αμφίεση του Ντάγκλας προέκυψε στο πλαίσιο της έρευνάς του για τον τελευταίο του ρόλο.Ο 67χρονος βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός που πρόσφατα νίκησε τον καρκίνο του λάρυγγα, θα ενσαρκώσει τον Λιμπεράτσι (Liberace) σε μια βιογραφική ταινία που βρίσκεται ήδη στα γυρίσματα.Το φιλμ θα παρακολουθεί τη ζωή του θρυλικού πιανίστα με την αμφιλεγόμενη προσωπική ζωή ενώ τον ρόλο του σωματοφύλακα και εραστή του Λιμπεράτσι, Σκοτ Θόρσον (Scott Thorson) έχει κερδίσει ο Ματ Ντέιμον (Matt Damon).

No comments:

Post a Comment

Pageviews Last 30 Days

Followers