ΒΑΣΩ ΛΑΣΚΑΡΑΚΗ: Το μυστικό μου; Η γυμναστική

VASO LASKARAKI
Η FACEBOOK
πρωταγωνίστρια της καθημερινής σειράς του Mega “Κλεμμένα όνειρα”, Βάσω Λασκαράκη αποκαλύπτει τα διατροφικά της μυστικά και πως κατάφερε να αποκτήσει ένα τόσο εντυπωσιακό σώμα... Η ηθοποιός σε συνέντευξη της στο περιοδικό “OK”, είπε για τα κιλά που έχασε και τη μέθοδο που ακολούθησε «Όλοι μού λένε ότι έχω αδυνατίσει, όμως στην πραγματικότητα έχω χάσει μόλις τρία κιλά, από 56 που ήμουν κατέβηκα στα 53. Το μυστικό μου; Η γυμναστική. Όσο και να προσέχεις τη διατροφή σου αν δεν γυμνάζεσαι δεν βλέπεις το αποτέλεσμα που περιμένεις. Με τη γυμναστική αλλάζει η σύσταση του σώματος. Ούτε εγώ το πίστευα, αλλά το είδα να συμβαίνει. Δεν είχα γυμναστεί ποτέ πριν, αλλά μου έγινε συνήθεια.

Βέβαια έχω και τον κατάλληλο άνθρωπο δίπλα μου ου ασχολείται μόνο με τις δικές μου ανάγκες και δυνατότητες. Είμαι τυχερή που έχω τον φίλο μου και με φροντίζει ιδιαιτέρως, ενώ μπορώ να ρυθμίζω και το πρόγραμμά μου, μια και κάνω personal training. Εννοείται ότι δεν χρειάζεται όλοι να έχουν τον δικό τους γυμναστή, αρκεί όμως να κάνουν κάτι».

Ωστόσο παρά το καθημερινό απαιτητικό της πρόγραμμα φροντίζει να μαγειρεύει υγιεινά: «Στο σπίτι μαγειρεύω πάντα εγώ. Αποφεύγω τα τηγανητά και τα λιπαρά, αλλά γενικά δεν θα στερηθώ τίποτα. Δεν θα κάνω δηλαδή υπερβολές, ούτε θα θυσιάσω τη γεύση. Κρατάω ένα μέτρο».

Όσο για τον αν υπήρξε υποστήριξη από τα αγαπημένα της πρόσωπα, ανέφερε: «Δεν χρειάστηκα καμία υποστήριξη ούτε από τον Γιάννη (Τσιμιτσέλη), ούτε από την οικογένειά ή τους φίλους μου. Αρχικά δεν μπήκα σε κάποιο αυστηρό πρόγραμμα, αλλά το κυριότερο, αν ήθελα να κάνω δίαιτα θα έκανα χωρίς να επηρεάζομαι από τους γύρω μου. Ε, τώρα αν καμία φορά με παρασύρουν να κάνω καμία παρασπονδία δεν χάθηκε και ο κόσμος. Δεν παώ για Μις Υφήλιος».
vipnews-gr

No comments:

Post a Comment

Pageviews Last 30 Days

Followers